IX sesja Rady Powiatu Nowosolskiego VII Kadencji
- Data posiedzenia
- 25-10-2024, godz. 08:00
- Miejsce posiedzenia
- Powiat Nowosolski ; ul. Moniuszki 3 ; 67-100 Nowa Sól
Porządek obrad
- 1. Otwarcie IX sesji Rady Powiatu Nowosolskiego.
- 2. Przedstawienie porządku obrad.
-
3. Przyjęcie protokołu z VI sesji Rady Powiatu.
-
4. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Powiatu Nowosolskiego z organizacjami pozarządowymi na rok 2025”.
-
5. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat i kosztów związanych z usunięciem i przechowywaniem pojazdów.
-
6. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Powiatu Nowosolskiego, w drodze przetargu nieograniczonego.
-
7. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie przez Powiat Nowosolski, w drodze darowizny, nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Nowosolskiego na rzecz Gminy Kolsko.
-
8. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Powiat Nowosolski, w drodze darowizny, nieruchomości stanowiącej własność Gminy Kożuchów.
-
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Nowosolskiego na 2024 rok.
-
10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Nowosolskiego na lata 2024 – 2035.
-
11. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Rady Seniorów Powiatu Nowosolskiego oraz nadania jej statutu.
-
12. Przyjęcie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych oraz o wynikach egzaminów maturalnych i potwierdzających kwalifikacje w zawodzie w roku szkolnym 2023/2024.
-
13. Przyjęcie informacji o przygotowaniu szkół i placówek oświatowych Powiatu Nowosolskiego do funkcjonowania w roku szkolnym 2024/2025.
-
14. Przyjęcie informacji z przeprowadzonej analizy oświadczeń majątkowych za rok 2023, na zakończenie VI kadencji Rady Powiatu oraz na rozpoczęcie VII kadencji Rady Powiatu złożonych Przewodniczącemu Rady Powiatu.
-
15. Przyjęcie informacji Starosty Nowosolskiego z przeprowadzonej analizy oświadczeń majątkowych za rok 2023.
-
16. Sprawozdanie z prac Zarządu w okresie międzysesyjnym.
- 17. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
- 18. Sprawy różne.
- 19. Zamknięcie posiedzenia.